سلام، به وب‌سایت گروه صنعتی اسمیاکو خوش آمدید.

لوگو
گروه صنعتی اسمیاکو

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : نکات و راهنمای جامع

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : نکات و راهنمای جامع

دستگاه پتوشور صنعتی را شاید بشناسید. اسم این دستگاه تا حد زیادی معرف آن و کاربردش است. برای شستشوی پتو به کار می‌رود، به همین سادگی! این دستگاه برای مکان‌هایی کاربرد دارد و مفید است که نیاز باشد پتوهای فراوانی را در مدت زمان کوتاهی شسته و خشک کنند. مکان‌هایی مانند هتل و بیمارستان و پادگان و امثال این‌ها که افراد زیادی در آنها به صورت موقت ساکن هستند یا رفت و آمد می‌کنند، با این دستگاه نیاز دارند. اما هدف این مقاله معرفی این دستگاه نیست. در این مقالۀ گروه صنعتی اسمیاکو به موضوع راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در این مقاله ابتدا در مورد دستگاه پتوشور صنعتی توضیح مختصری می‌دهیم و پس از آن خواهیم گفت که چرا باید این دستگاه مفید را داشته باشید. سپس به سراغ راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی می‌رویم و چند مورد از مهم‌ترین معیارهایی را که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید بررسی می‌کنیم. این معیارها عبارتند از: ظرفیت دستگاه، ابعاد دستگاه، نوع مواد شوینده، برنامۀ شستشو، مصرف انرژی، مواد به کار رفته برای ساخت، سطح بودجه و قیمت، موتور دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش و پایۀ ضد لغزش. هر یک از این معیارها در جایگاه خود اهمیت زیادی دارند و باید به آنها توجه کنید. در انتهای مقاله هم نتیجه گیری داریم.

چرا به دستگاه پتوشور صنعتی نیاز دارید؟

پاسخ این پرسش واضح است. علت نیاز به این دستگاه، کارآمدی آن است. چون می‌تواند پتوها را بدون دردسر شسته و خشک تحویلتان دهد. فرض کنید در پادگان یا هتل یا بیمارستان و … بخواهید پتوها را به صورت دستی بشویید. چقدر زمان می‌برد؟ اصلاً چنین کاری ممکن است؟ چقدر وقت و هزینه و آب به هدر خواهد رفت؟ بدیهی است که با استفاده از این دستگاه می‌توانید هم چند پتو را به صورت همزمان بشویید و هم در زمان و مصرف آب و هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

پس نتیجه می‌گیریم که یک بار هزینه کردن برای خرید دستگاه پتوشور صنعتی در اصل هزینه نیست و سرمایه گذاری است. چون با استفاده از این دستگاه در چند هزینۀ جانبی صرفه جویی می‌کنید و پولش به جیب خودتان می‌رود. حال در ادامه چند مورد از نکات خرید دستگاه پتوشور صنعتی را بررسی می‌کنیم.

خرید دستگاه پتوشور صنعتی

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : چه معیارهایی را باید در نظر بگیرید؟

برای انتخاب و خرید این دستگاه چند عامل و نکتۀ مهم را باید در نظر داشته باشید که در این بخش مهم‌ترین آنها را نام برده و در موردشان توضیح می‌دهیم.

ظرفیت دستگاه

منظور از ظرفیت دستگاه این است که چند پتو را به طور همزمان می‌تواند بشوید. طبیعی است که دستگاه‌های موجود در بازار ظرفیت‌های مختلفی دارند. چون افراد و مکان‌های مختلف استفاده کننده از این دستگاه، با توجه به میزان تقاضا برای شستشو به ظرفیت‌های مختلفی نیاز دارند. پس یکی از معیارهایی که برای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی باید در ذهن داشته باشید ظرفیت آن است. ظرفیت دستگاه پتوشور صنعتی گروه صنعتی اسمیاکو 70 کیلوگرم است. یعنی به طور همزمان می‌تواند 7 تخته پتوی تک نفره را بشوید. این یکی از ظرفیت‌های عالی و مناسب موجود در بازار است که می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند.

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : ابعاد دستگاه

میزان بزرگی و ابعاد دستگاه هم یکی از معیارهای مهمی است که باید بدان توجه کنید. هر قدر دستگاه بزرگتر باشد، برای جا دادن و نگهداری و کار کردن با آن به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. اگر برای نگهداری دستگاه فضای زیادی دارید،دستگاه با ابعاد بزرگ را تهیه کنید. در غیر این صورت، به فکر خرید دستگاه کوچکتری باشید. توجه نکردن به این معیار مهم خرید می‌تواند برایتان مشکلاتی ایجاد کند و حتی ممکن است مجبور شوید دستگاه را با قیمتی کمتر از آنچه خریده‌اید، فروخته و دستگاه کوچکتری تهیه کنید. این اتفاق برایتان ضرر بزرگی خواهد بود.

نوع مواد شوینده

بهتر است بدانید که تمام دستگاه‌های پتوشور صنعتی از یک نوع مادۀ یکسان استفاده نمی‌کنند. برخی از آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از مواد شویندۀ خاصی استفاده می‌کنند. باید توجه کنید دستگاهی که قصد خریدش را دارید، از مواد شوینده‌ای استفاده کند که بتوانید آنها را تهیه کنید. بنابراین، بهتر است دستگاه را بر اساس مواد شوینده‌ای که قصد استفاده از آن را دارید، انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : برنامه‌های شستشو

دستگاه‌های پتوشور صنعتی برنامه‌های شستشوی متنوعی دارند. این برنامه‌ها بر اساس نوع پارچه و میزان آلودگی قابل تنظیم هستند. هنگام خرید و انتخاب دستگاه به این مورد هم توجه داشته باشید تا بتوانید دستگاه مناسبی را تهیه کنید.

مصرف انرژی

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در زمینۀ راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی باید بدان اشاره کنیم، مصرف انرژی است. امروزه تقریباً تمام دستگاه‌های الکترونیکی برچسب انرژی دارند. دستگاهی را انتخاب کنید که برچسب انرژی بهتری داشته باشد و در نتیجه، برق کمتری مصرف کند. خرید و استفاده از دستگاه‌های پرمصرف کاری عاقلانه نیست. چون هر چه مصرف برق بیشتر شود، هزینه‌ای هم که برای آن پرداخت می‌کنید به صورت پلکانی بیشتر خواهد شد و این باعث ضررتان می‌شود.

مواد به کار رفته برای ساخت

توجه داشته باشید که دستگاه و بدنۀ آن و قطعات داخلی از مواد مقاوم و مناسب ساخته شده باشد. هر چه این مواد کیفیت بالاتری داشته باشند، هم عملکرد دستگاه بهتر خواهد بود و هم عمر بیشتری خواهد کرد. علاوه بر این، مواد به کار رفته در ساخت دستگاه باید در برابر خوردگی هم مقاوم باشند. در غیر این صورت، قطعات دستگاه پس از مدت کوتاهی زنگ می‌زنند یا پوسیده می‎شوند و این امر هزینه‌های ناخواسته‌ای را به شما تحمیل خواهد کرد.

سطح بودجه و قیمت دستگاه

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین قسمت راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی همین باشد. پیش از انتخاب دستگاه به سطح بودجه و مبلغی که قرار است هزینه شود، توجه کنید. دستگاهی را انتخاب کنید که توانایی خریدش را داشته باشید. قیمت دستگاه پتوشور صنعتی بر اساس مواردی مانند ظرفیت، ویژگی‌ها و مواد و از این قبیل تعیین می‌شود و دستگاه‌های مختلف قیمت متفاوتی دارند.

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی : نوع موتور

موتور دستگاه پتوشور صنعتی هم یکی از قسمت‌های مهمی است که هنگام خرید باید به دقت بررسی کنید. بدیهی است که هر قدر دستگاه موتور قوی‌تری داشته باشد، قدرت شستشوی بیشتری خواهد داشت. دستگاه‌های پتوشور صنعتی در دو مدل گیربکسی و تسمه‌ای تولید و به بازار عرضه می‌شوند. موتورهای گربکسی از موتورهای تسمه‌ای پرقدرت‌تر هستند و عملکردشان هم بهتر است. موتورهای تسمه‌ای با نقص‌هایی همراه هستند، از جمله اینکه عمرشان کوتاه‌تر است و هنگام کار لرزش و صدای بیشتری ایجاد می‌کنند.

راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی

گارانتی و خدمات پس از فروش

ویژگی مهم دیگری که در خصوص راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی باید بدان اشاره کنیم، گارانتی و خدمات پس از فروش است. البته این معیار را باید هنگام خرید هر دستگاهی در نظر داشته باشید. هنگام خرید دستگاه پتوشور صنعتی مدت گارانتی و خدمات پس از فروش را از فروشنده بپرسید. هر چه مدت گارانتی بیشتر باشد، برایتان بهتر است. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به شما اطمینان می‌دهد که دستگاهی باکیفیت را تهیه خواهید کرد.

محصولات شرکت گروه صنعتی اسمیاکو با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. در کنار این موارد، می‌توانید از 1 ماه مهلت تست رایگان هم بهره مند شوید.

پایۀ ضد لغزش

معیار مهم دیگری که در راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی اهمیت دارد، داشتن پایۀ ضد لغزش است. پایۀ ضد لغزش هم یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه است. این پایه‌ها جلوی سُر خوردن و لغزش دستگاه در حین کار را می‌گیرند. علاوه بر این، پایۀ ضد لغزش ایمنی دستگاه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

  نتیجه گیری

دستگاه پتوشور صنعتی از مهم‌ترین ماشین آلات و تجهیزاتی است که کارگاه‌های قالیشویی به آن نیاز دارند. علاوه بر این، مکان‌هایی که افراد زیادی به صورت موقت در آن می‌مانند، از جمله بیمارستان‌ها، هتل‌ها، پادگان‌ها و از این قبیل نیز باید از این دستگاه داشته باشند. چون شستن پتو برای تعداد زیادی از افراد به صورت دستی ممکن نیست و به زمان بسیار زیادی نیاز دارد. طبیعی است که در این مکان‌ها چنین زمانی را نمی‌توان برای این کار صرف کرد. خشکشویی‌ها نیز می‌توانند از وجود این دستگاه بهرۀ زیادی ببرند. در کنار این موارد، برخی نکات را هم باید هنگام خرید در نظر داشت. در این مقاله با موضوع راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی این موارد را بررسی کرده‌ایم.

در ابتدای این مقاله در مورد دستگاه پتوشور صنعتی توضیح مختصری دادیم و گفتیم که چرا باید این دستگاه مفید را داشته باشید. سپس به سراغ موضوع راهنمای انتخاب دستگاه پتوشور صنعتی رفتیم و چند مورد از مهم‌ترین معیارهایی را که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید بررسی کردیم. معیارهایی که در این مقاله توضیح دادیم عبارتند از: ظرفیت دستگاه، ابعاد دستگاه، نوع مواد شوینده، برنامۀ شستشو، مصرف انرژی، مواد به کار رفته برای ساخت، سطح بودجه و قیمت، موتور دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش و پایۀ ضد لغزش. هر یک از این معیارها در جایگاه خود اهمیت زیادی دارند و باید به آنها توجه کنید. در انتهای مقاله هم نتیجه گیری کردیم.

نظرها و پیشنهادهای خود را در مورد این دستگاه را در انتهای همین صفحه و بخش نظرها و پیشنهادها بیان کنید. اگر در خصوص استفاده از این دستگاه و یا خرید آن و نکاتی که گفته شد تجربه شخصی دارید، آن را برایمان بیان کنید تا سایر خوانندگان هم از آنها استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، مقالات مرتبط ما را بخوانید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

لطفاً برای تماس کلیک کنید