سلام، به وب‌سایت گروه صنعتی اسمیاکو خوش آمدید.

لوگو
گروه صنعتی اسمیاکو

پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

در مطالب قبلی ما مطلع شدید که گروه صنعتی اسمیاکو برای راحتی مشتریان گرامی خود 3 پکیج فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی را ارائه کرده است. ابتدا در یک مطلب کلیات این طرح را توضیح دادیم و در دو مقالۀ بعدی شرایط پکیج‌های 1 و 2 را بیان کردیم. اکنون پکیج شماره 3 را همراه با جزئیات آن برایتان توضیح می‌دهیم. در صورت نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر، از طریق صفحه تماس با ما می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید. اگر قصد خرید تجهیزات قالیشویی به صورت اقساطی و همراه با تخفیف را دارید، این مقاله را برای شما نوشته‌ایم. 

چرا باید برای راه اندازی قالیشویی خود تجهیزات مدرن داشته باشید؟

بدون شک، داشتن تجهیزات مدرن برای کسب و کارهای قالیشویی ضروری است. چون هر قدر که دستگاه‌ها و تجهیزات شما پیشرفته‌تر باشند، امکانات بهتری دارند و نتیجه و کیفیت کار انجام شده با آنها بهتر خواهد بود. علاوه بر این، مواد شوینده و آب کمتری هم مصرف می‌شود که این به نفع شما و کسب و کارتان خواهد بود.

چرا باید از پکیج‌های فروش اقساطی استفاده کنید؟

استفاده از پکیج‌های فروش ویژه ماشین آلات قالیشویی مزایایی دارد از جمله:

  • استفاده از این پکیج‌ها هزینه‌هایتان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و راحت‌تر می‌توانید دستگاه قالیشویی ارزان و سایر وسایل مورد نیاز قالیشویی را برای خود تهیه کنید.
  • با این روش می‌توانید وسایل مورد نیاز قالیشویی خود را تهیه کنید که بتوانید بهترین سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه دهید که این باعث افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه بیشتر شدن آنها می‌شود.
  • با استفاده از پکیج‌های فروش اقساطی محدودۀ انتخابتان گسترده‌تر می‌شود و تجهیزات بیشتری را می‌توانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

چه تجهیزاتی در پکیج شماره 3 عرضه شده‌اند؟

در پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی، تجهیزات هم مکانیزه هستند و هم کامل‌تر و از لحاظ شستشو سرعت و کیفیت بیشتری دارند. افرادی که این پکیج را انتخاب می‌کنند، با خیالی راحت‌تر می‌توانند فرش‌های زیاد مشتریان را شسته و تحویل دهند.

تجهیزات ارائه شده در پکیج شماره 3 عبارتند از: دستگاه قالیشویی میزی 12 برسی، دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور و دستگاه پتوشور صنعتی 100 کیلویی.

دستگاه قالیشویی اتوماتیک

در مقالات مجزا در مورد این تجهیزات و مزایای استفاده از هر یک به صورت مفصل توضیح داده‌ایم که با مراجعه به آنها می‌توانید با این تجهیزات آشنایی بیشتری پیدا کنید.

دستگاه آبگیر لوله ای فرش

اما اگر در مورد هر کدام از این دستگاه‌ها یا شرایط پکیج به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنید.

دستگاه پتوشور صنعتی

شرایط اقساط این پکیج به چه صورت است؟

برای خرید تجهیزات عرضه شده در این پکیج، 50 درصد قیمت تمام شده دستگاه مورد نظرتان را به صورت نقدی پرداخت می‌کنید و 50 درصد بقیه قسط بندی می‌شود. این 50 درصد باقیمانده را می‌توانید در اقساط 3 تا 10 ماهه پرداخت کنید که با توجه به قیمت تمام شده و مبلغ پیش پرداخت تعیین می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرایط فروش تجهیزات قالیشویی به صورت قسطی و تخفیف‌های موجود، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

هدیه ما به شما در پکیج شماره 3

۶ عدد برس دیسکی
۴ عدد ضربه گیر آبگیر لوله ای
یک عدد مبلشور سه موتور آب و خاک سه تیکه
یک عدد پولیشر دو برسه
یک عدد پولیشر تک برسه

آیا این پکیج تخفیف هم دارد؟

بله. برای راحتی بیشتر شما مشتریان عزیز برای هر یک از پکیج‌ها به صورت مجزا تخفیف هم در نظر گرفته‌ایم که برای آگاهی از آنها می‌توانید تماس بگیرید.

لطفاً برای تماس کلیک کنید