سلام، به وب‌سایت گروه صنعتی اسمیاکو خوش آمدید.

لوگو
گروه صنعتی اسمیاکو

پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

تاکنون در مورد شرایط فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی در گروه صنعتی اسمیاکو مطالبی را بیان کرده‌ایم. در مقالۀ اول پکیج‌ها را به طور کلی توضیح داده‌ایم و در دیگری شرایط فروش اقساطی پکیج شماره 1 را گفتیم. در این مطلب شرایط پکیج شماره 2 را توضیح می‌دهیم و در پست بعدی شرایط پکیج پکیج شماره 3 را برایتان خواهیم گفت. اگر بعد از خواندن این مطالب سؤالات یا ابهامی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما و شماره‌های تماس موجود در آن با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

چرا فروش اقساطی؟

همانطور که می‌دانید، معمولاً قیمت تجهیزات صنعتی در کشور ما بسیار بالاست. علت این بالا بودن قیمت هم آن است که نرخ این تجهیزات بر اساس نرخ ارز دلار تعیین می‌شود. به دلیل بی‌ثباتی بیش از حد نرخ دلار و نیز بازار داخلی، قیمت این تجهیزات همواره رو به افزایش است و در نتیجه، خرید تجهیزات به صورت نقدی و یکجا کاری دشوار و تقریباً غیرممکن می‌شود. اینجاست که گروه صنعتی اسمیاکو برای راحتی بیشتر مشتریان گرامی خود که نیاز به راه اندازی قالیشویی دارند یا در این کسب و کار فعال هستند، این پکیج‌های فروش ویژه ماشین آلات قالیشویی و همراه با تحفیف را عرضه کرده است تا راحت‌تر بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را خریده و کسب و کارشان را بهتر تجهیز کنند. برای تهیه دستگاه قالیشویی قسطی با شرایط ویژه این مطلب را بخوانید و با ما تماس بگیرید.

در پکیج شماره 2 چه تجهیزاتی عرضه می‌شوند؟

پکیج شماره 2 شامل تجهیزاتی می‌شوند که نقاط ضعف پکیج شماره 1 را جبران می‌کنند. این پکیج در مقایسه با پکیج شماره 1 قیمت بیشتری دارد. ماشین آلات این پکیج مکانیزه هستند و طرفداران خاص خودش را دارد و این پکیج منطقی‌ترین و اقتصادی‌ترین پکیج است. این پکیج را به افرادی که چند سال در کسب و کار قالیشویی فعال هستند پیشنهاد می‌کنیم و برای کسانی که معمولاً درصدد معاوضه و خرید هستند نیز مناسب است.

تجهیزاتی که در این پکیج عرضه می‌شوند عبارتند از: دستگاه قالیشویی میزی 6 برسی، دستگاه پتوشور صنعتی 100 کیلویی و دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور.

همانطور که می‌بینید، این تجهیزات هم جزء ضروری‌ترین امکانات هر کسب و کار قالیشویی هستند. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا باید این تجهیزات در قالیشویی‌ها وجود داشته باشند.

دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه قالیشویی کارش شستشوی فرش است. این دستگاه می‌تواند در مدت زمان کم و با سرعت بالا فرش‌ها را شسته و از هر گونه کثیفی پاک کند. بدیهی است که استفاده از چنین دستگاهی باعث می‌شود هم فرش‌ها را با کیفیت و سرعت بالایی بشویید هم آنها را در مدت زمان کمی به مشتریان خود تحویل دهید. گروه صنعتی اسمیاکو در این پکیج فروش دستگاه قالیشویی ارزان به صورت قسطی و با شرایط خاص را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند کسب و کار خود را ارتقا دهند.

دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه پتوشور صنعتی

پتوشور صنعتی دستگاهی است که برای شستشوی تعداد زیادی پتو در مدت زمان کم استفاده می‌شود. مکان‌هایی که در آنها افراد زیادی به مدت طولانی یا کوتاه اقامت دارند، مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌ها و مکان‌های مشابه به این دستگاه واقعاً نیاز دارند و می‌توان گفت که بدون آن نمی‌توانند فعالیت کنند.

دستگاه پتوشور صنعتی

دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور

پس از شستشوی فرش در دستگاه قالیشویی، آب در فرش باقی می‌ماند و باید در اولین فرصت گرفته شود. اگر آب فرش گرفته نشود، باعث پوسیدگی آن شده و فرش را به محل مناسبی برای رشد کپک و قارچ تبدیل می‌کند که می‌تواند برای انسان هم عامل ابتلا به بیماری باشد. این دستگاه فرشی را که در آن وارد شده با سرعت بسیار بالایی می‌چرخاند و با کمک نیروی گریز از مرکز آب فرش را تا بیش از 95 درصد می‌گیرد. پس از آن کافی است فرش را مدت کوتاهی در فضای آزاد پهن کنند تا به طور کامل خشک شود. وجود این دستگاه در قالیشویی‌ها سرعت تحویل دادن فرش را به مشتریان بسیار بالا می‌برد.

دستگاه آبگیر لوله ای فرش

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

شرایط اقساط این پکیج به چه صورت است؟

برای خرید وسایل مورد نیاز قالیشویی موجود در این پکیج لازم است 60 درصد قیمت تمام شدۀ تجهیزات مورد نظر را به صورت نقدی پرداخت کنید و 40 درصد قیمت باقیمانده برایتان قسط بندی می‌شود. مبلغ باقیمانده را می‌توانید در اقساط 2 تا 8 ماهه پرداخت کنید که با توجه به قیمت تمام شده و مبلغ پیش پرداخت تعیین می‌شوند. اگر در مورد این پکیج سؤال یا ابهامی دارید، می‌توانید با رفتن به صفحۀ تماس با ما، از طریق شماره‌های تماس موجود در آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

آیا این پکیج تخفیف هم دارد؟

بله. گروه صنعتی اسمیاکو در کنار فروش تجهیزات قالیشویی به صورت قسطی، پکیج تخفیفاتی هم در نظر گرفته است. برای آگاهی از شرایط و میزان تخفیف می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدیه ما به شما در پکیج شماره 2

۶ عدد برس دیسکی
۴ عدد ضربه گیر آبگیر لوله ای
یک عدد مبلشور سه موتور آب و خاک سه تیکه

پکیج دیگر ما

برای رفاه مشتریان خود علاوه بر این دو پکیج که توضیح دادیم، پکیج شماره 3 هم موجود شده است. پکیج شماره 3 شامل دستگاه قالیشویی میزی 12 برسی، دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور و دستگاه پتوشور صنعتی 100 کیلویی می‌شود.

این پکیج هم شرایط اقساطی و تخفیف خود را دارد که در مطلب بعدی آن را به طور مفصل توضیح خواهیم داد. این پکیج‌ها صرفاً برای رفاه حال مشتریان و تسهیل خرید در نظر گرفته شده‌اند و هدف ما این است تا به مشتریان گرامی خود کمک کنیم کسب و کار قالیشویی خود را راحت‌تر تجهیز کرده و به آن رونق دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پکیج‌های ما، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سؤالات مورد نظرتان را مطرح کنید.

لطفاً برای تماس کلیک کنید