سلام، به وب‌سایت گروه صنعتی اسمیاکو خوش آمدید.

لوگو
گروه صنعتی اسمیاکو

پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

همانطور که در مقاله قبل توضیح دادیم، گروه صنعتی اسمیاکو به منظور کمک به مشتریان عزیز خود برای خرید تجهیزات قالیشویی به صورت راحت‌تر، سه پکیج فروش اقساطی و همراه با تخفیف را آماده کرده است. در مقاله قبل کلیات این طرح را برایتان توضیح دادیم و در این مقاله و دو مقالۀ دیگر، شرایط فروش اقساطی هر پکیج را به طور مجزا بیان می‌کنیم. در متن فعلی، شرایط پکیج شماره 1 را به طور مفصل توضیح می‌دهیم و در مورد هر یک از تجهیزات هم نکاتی را بیان خواهیم کرد. اگر در مورد این پکیج‌ها به راهنمایی بیشتر و مشاوره نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و ابهام‌های خود را مطرح کنید.

امروزه کیفیت بالای شستشو انتظاری است که مشتریان از قالیشویی‌ها دارند. به علاوه، انتظار دارند که فرش گرانبهایشان علاوه بر تمیز بودن، آسیب دیدگی هم نداشته باشد. در نتیجه، برای عملی کردن این خواسته‌ها و هنگام راه اندازی قالیشویی باید تجهیزات مدرن و باکیفیتی برای کسب و کار خود تهیه کنید. بدیهی است که تهیه کردن تجهیزات مدرن به دلیل بالا بودن قیمت دلار کمی دشوار است. به همین دلیل، گروه صنعتی اسمیاکو پکیج‌های فروش ویژه ماشین آلات قالیشویی را ارائه کرده است.

چرا خرید قسطی تجهیزات قالیشویی را توصیه می‌کنیم؟

این تجهیزات قیمت تمام شده بالایی دارند که ممکن است تهیه آنها به صورت نقدی و یکجا کار آسانی نباشد. خرید قسطی به شما کمک می‌کند تا بخشی از قیمت تجهیزات را به صورت بیعانه پرداخت کنید و مقدار باقیمانده را به صورت قسطی و در چند ماه. این خرید به سود شماست و راحت‌تر می‌توانید وسایل مورد نیاز قالیشویی خود را تهیه کنید.

تجهیزاتی که در پکیج شماره 1 فروش اقساطی عرضه می‌شوند کدامند؟

در پکیج شماره 1 سه دستگاه عرضه می‌شوند: دستگاه پولیشر دو موتوری، دستگاه پتوشور صنعتی 70 کیلویی و دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور.

تجهیزاتی که در این پکیج عرضه کرده‌ایم، ماشین آلاتی هستند که افراد بیشتری آنها را درخواست می‌کنند. بودجۀ تمام شده برای این پکیج به گونه‌ای است که برای خریداران جذابیت خاصی دارد و بیشتر از آن استقبال می‌کنند. این تجهیزات سیستم شور یا شستشوی فرش به صورت دستی هستند که به زیرساخت‌های خاص خود نیاز دارند.

در مقالات ما می‌توانید در مورد هر یک از این تجهیزات اطلاعات مفصلی پیدا کنید. اما برای مرور بیشتر، در مورد هر یک از این دستگاه‌ها توضیحاتی می‌دهیم.

دستگاه پولیشر دو موتوری

این دستگاه عمل شستشوی فرش را انجام میدهد به این شکل که به صورت دستی روی موضع فرش هل داده شده و توسط فرچه‌های مخصوص ک به صورت دیسکی هستند، با سرعت مشخص و متناسب روی فرش می‌چرخد و آن را شستسو می‌دهد.

دستگاه پولیشر دو موتوری

دستگاه پتوشور صنعتی 70 کیلویی

نام این دستگاه گویای کاربرد و عملکردش است. این دستگاه برای شستشوی پتو به تعداد زیاد مناسب است. وجود دستگاه پتوشور صنعتی در مکان‌هایی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان و خوابگاه که افراد زیادی در آنجا برای مدت کوتاه اقامت دارند ضروری است. بدیهی است که در این مکان‌ها به دلیل تعداد بالای پتوها نمی‌توان آنها را به روش سنتی و با دست شستشو کرد و باید از راهکارهای صنعتی و سریع استفاده شود. استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی زیادی در زمان و مصرف آب و هزینه می‌شود.

برای رفاه حال مشتریان گرامی خود، طرح فروش اقساطی دستگاه پتوشور صنعتی را در نظر گرفته‌ایم که در این مطلب می‌توانید شرایط آن را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

دستگاه پتوشور صنعتی

دستگاه آبگیر لوله ای

این دستگاه برای گرفتن آب قرش پس از شستشو استفاده می‌شود. پس از آنکه فرش در دستگاه قالیشویی شسته شد، آب زیادی در آن باقی می‌ماند. اگر این آب گرفته نشود، در فرش مانده و باعث پوسیدگی آن می‌شود. به علاوه، رطوبت فرش به محل مناسبی برای رشد کپک و قارچ تبدیل می‌شود که علاوه بر پوسیدگی فرش، می‌تواند بیماری‌هایی را نیز ایجاد کند.

بهترین راه گرفتن آب فرش، استفاده از دستگاه آبگیر لوله ای است. برای این منظور، فرش شسته شده را در درام دستگاه قرار می‌دهند و در آن را می‌بندند. این دستگاه پس از روشن شدن فرش را با سرعت بسیار بالایی می‌چرخاند و با استفاده از نیروی گریز از مرکز آب آن را تا حد بیش از 95 درصد خارج می‌کند. پس از این فرایند، کافی است فرش را مدتی در فضای آزاد پهن کنند تا در مدت کوتاهی خشک شود. استفاده از دستگاه آبگیر لوله ای فرش، باعث می‌شود زمان تحویل فرش به مشتری تا حد زیادی کاهش یابد.

از آنجا که ممکن است خریک یکجا و نقدی این دستگاه برایتان کمی مشکل باشد، گروه صنعتی اسمیاکو طرح فروش اقساطی دستگاه آبگیر لوله ای فرش را در نظر گرفته است. شرایط این طرح را در همین مقاله برایتان توضیح داده‌ایم.

دستگاه آبگیر لوله ای فرش

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

شرایط اقساط این پکیج به چه صورت است؟

برای خرید تجهیزات موجود در این پکیج، لازم است 70 درصد قیمت تمام شدۀ تجهیزات را به صورت نقدی پرداخت کنید و 30 درصد مابقی قسط بندی می‌شود. اقساط این پکیج 6 قسط هستند که میزان آن با توجه به قیمت تمام شدۀ دستگاه و مبلغ پیش پرداخت تعیین می‌شوند. در صورت وجود هر گونه ابهام یا نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتر، می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

آیا این پکیج تخفیف هم دارد؟

بله. برای هر پکیج تخفیفاتی هم در نظر گرفته‌ایم. این تخفیف‌ها شرایطی دارند که برای آگاهی از آنها می‌توانید با ما تماس بگیرید.

هدیه ما به شما در پکیج شماره 1

۲ عدد برس دیسکی پولیشر
۲ عدد بلبرینگ زیر لوله
۲ عدد ضربه گیر آبگیر فرش

پکیج‌های دیگر ما

علاوه بر این پکیج که شرایطش را در اینجا توضیح دادیم، برای رفاه شما و تسهیل خرید، دو پکیج دیگر برایتان در نظر گرفته‌ایم. این دو پکیج را هم در محتواهایی مجزا به طور مفصل توضیح خواهیم داد، اما برای آن که اطلاعاتی در موردشان به دست آورید، به صورت خلاصه توضیحشان می‌دهیم.

در پکیج شماره دو فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی، دستگاه قالیشویی میزی 6 برسی همراه با دستگاه پتوشور 100 کیلویی و دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور عرضه شده‌اند.

پکیج شماره 3 ما شامل دستگاه قالیشویی میزی 12 برسی، دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور، دستگاه پتوشور 100 کیلویی و دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور می‌شود.

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

شرایط اقساط و تخفیف این دو پکیج متفاوت است و در مطلب مربوط به خود آنها را به طور مفصل شرح می‌دهیم. گروه صنعتی اسمیاکو این پکیج‌های فروش اقساطی و همراه با تخفیف را برای کمک به مشتریان عزیز خود ارائه کرده است تا با راحتی بیشتری بتوانند کسب و کار قالیشویی خود را تجهیز کرده و به آن رونق ببخشند.

لطفاً برای تماس کلیک کنید