سلام، به وب‌سایت گروه صنعتی اسمیاکو خوش آمدید.

لوگو
گروه صنعتی اسمیاکو

فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

این روزها کارگاه‌های قالیشویی جزء مفیدترین و ضروری‌ترین کسب‌وکارهای جامعه است و حتی می‌توان گفت نمی‌توان یا به سختی می‌توان تصور کرد که قالیشویی وجود نداشته باشد. چون دیگر کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که فرش خود را در منزل بشوید. کارگاه‌های قالیشویی هم برای ارائۀ خدمات بهتر باید تجهیزات به‌روز و باکیفیتی داشته باشند. چون در صورت شستشوی نامناسب فرش یا آسیب رساندن به فرش‌ها، مشتریان خود را از دست داده و ضرر خواهند کرد.

همه به خوبی می‌دانیم که تهیه تجهیزات خوب، هزینۀ بالایی دارد. ازآنجاکه می‌دانیم تأمین کردن این هزینه برای بسیاری از مشتریان دشوار است، برای راحتی بیشتر شما عزیزان سه پکیج فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی فراهم کرده‌ایم.

ضرورت استفاده از تجهیزات مدرن قالیشویی 

استفاده از تجهیزات مدرن قالیشویی مزایای زیادی به همراه دارد. این تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارند، می‌توانند به‌صورت موثرتری آلودگی‌ها و لکه‌ها را از روی فرش‌ها پاک کنند. همچنین، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و افزایش سرعت شستشو از دیگر مزایای این تجهیزات است. با استفاده از این دستگاه‌ها، نه تنها کیفیت شستشو بهبود می‌یابد، بلکه در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌شود.

تجهیزات مدرن قالیشویی

معرفی شرایط

شاید خرید تجهیزات قالیشویی باکیفیت به صورت نقدی برای همه میسر نباشد. همه ما می‌دانیم که به دلیل تعیین قیمت این تجهیزات با قیمت به روز دلار، خریدشان برای اکثر افراد دشوار خواهد بود. گروه صنعتی اسمیاکو به همین دلیل و با هدف کمک به مشتریان خود برای بهره مندی از این تجهیزات، پکیج‌های فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی را ایجاد کرده است که در این مقاله و مقالات بعدی شرایط آنها را برایتان توضیح خواهیم داد. اگر در خصوص این پکیج‌ها به هر اطلاعاتی نیاز داشتید، می‌توانید از طریق صفحۀ تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

تیم کارشناسی فروش گروه صنعتی اسمیاکو در سال‌های اخیر بازار فروش و نیازمندی‌های مشتریان خود را به دقت رصد کرده است. در این میان، با توجه به بازخوردی که از عزیزان دریافت گرفته‌ایم، محصولات خود را در قالب سه پکیج فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی با تعداد و زمان محدود در نظر گرفته و برای خرید آسان‌تر و اقتصادی این پکیج‌ها شرایط مناسبی از لحاظ پرداخت و تأمین بودجه برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم.

پکیج‌های فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی گروه صنعتی اسمیاکو

ما سعی کرده‌ایم در این پکیج‌های فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی قیمت تمام شده برای مشتریان عزیزمان مناسب‌تر باشند و علاوه بر آن، برای هر کدام از آنها تخفیف خوب و مناسبی را نیز در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم که این شرایط اقتصادی و خرید اقساطی و همراه با تخفیف به مشتریانمان کمک کند تا بتوانند برای کسب‌وکار خود تجهیزات به روز تهیه کنند.

پکیج‌های فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی بر اساس قیمت تمام شده در سه سطح در نظر گرفته شده‌اند و با توجه به بودجه‌ای که مشتری عزیز  برای راه اندازی این کسب‌وکار در نظر گرفته به ایشان پیشنهاد داده می‌شود. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سؤال، از طریق صفحۀ تماس با ما با کارشناسان بخش فروش در تماس باشند و سؤالات خود را مطرح کنند.

پکیج شماره 1

پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی شامل تجهیزاتی می‌شود که افراد بیشتری آنها را درخواست می‌کنند و بودجه تمام شده این پکیج باعث باعث جذابیت آن است.

تجهیزاتی که در این پکیج قرار دارند، شامل سیستم شور یا شستشوی فرش بصورت دستی می‌شوند که قطعاً نیاز به زیر ساخت خاص خود و دیگر موارد دارند و به نوعی با تجهیزات بروز که در حال حاضر استفاده می‌شوند سنخیت ندارد.

تجهیزات این پکیج دستگاه آبگیر 2200 دور، دستگاه پولیشر دو موتوری و دستگاه پتوشور 70 کلیویی هستند. در مقالاتی مجزا در مورد این دستگاه‌ها و کاربردها و مزایای استفاده‌شان مطالب مفصلی بیان کرده‌ایم.

پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 1 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

پکیج شماره 2

پکیج شماره 2 برای فروش ویژه ماشین آلات قالیشویی به صورت اقساطی تجهیزاتی را شامل می‌شود که نقاط ضعف پکیج ۱ را به خوبی پوشش می‌دهند. البته تجهیزات قالیشویی موجود در این پکیج قیمت تمام شده بالاتری دارند و با توجه به مکانیزه بودن ماشین آلات، این پکیج طرفداران خاص خود را دارند. با توجه به شرایطی که در این پکیج آمده، منطقی‌ترین و اقتصادی‌ترین پکیج است و مشتریانی که چند سال در این شغل فعالیت دارند، بیشتر این پکیج را پیشنهاد می‌کنند و معمولاً در صدد معاوضه و خرید تجهیزات ذکر شده در این پکیج هستند.

تجهیزاتی که در این پکیج عرضه می‌شوند، دستگاه آبگیر لوله ای 2200 دور، و دستگاه قالیشویی میزی 6 برسی و دستگاه پتوشور 100 کیلویی هستند که البته دستگاه آبگیر این پکیج با پکیج شماره 1 تفاوت‌هایی دارد که بیان خواهند شد.

پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 2 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

پکیج شماره 3

در پکیج ۳ فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی، تجهیزات علاوه بر مکانیزه بودن کامل‌تر شده و از لحاظ شستشو سرعت و کیفیت بیشتری دارند. افرادی که این پکیج را انتخاب کنند، با خیال آسوده‌تری می‌توانند حجم فرش‌های تحویلی را شستشو کرده و تحویل دهند.

تجهیزاتی که در این پکیج عرضه شده‌اند، دستگاه قالیشویی میزی 12 برسی، آبگیر لوله ای 2200 دور، پتوشور 100 کیلویی هستند.

پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

بیشتر بخوانید: شرایط پکیج شماره 3 فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی

مزایای استفاده از پکیج فروش ویژه

بدیهی است که به دلیل شرایط ویژۀ این پکیج‌ها، استفاده از آنها بسیار به نفع مشتریان عزیز است. همانطور که گفتیم، چون قیمت این تجهیزات بر اساس قیمت دلار تعیین می‌شود و نیز اختلاف قیمت ریال با دلار، این تجهیزات قیمت بالایی دارند. خرید آنها برای برخی مشتریان به صورت نقدی و یک جا مشکل خواهد بود و در نتیجه، انتخاب یکی از این پکیج‌های ذکر شده در بالا به نفع مشتریان است.

البته این نکته را هم ذکر کنیم که در مطالب بعدی هر یک از این پکیج‌ها را به صورت مجزا بررسی کرده و در موردشان توضیح مفصلی می‌دهیم. اگر در مورد هر کدام از این پکیج‌ها سؤال یا ابهامی داشتید، از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

-کاهش هزینه‌ها: خرید تجهیزات در قالب پکیج‌های تخفیفی، به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

– افزایش بهره‌وری: تجهیزات مدرن با سرعت و دقت بالاتر به شستشوی قالی‌ها کمک می‌کنند.

– حفظ کیفیت: استفاده از تجهیزات مناسب، به حفظ کیفیت و طول عمر قالی‌ها کمک می‌کند.

– تنوع در انتخاب: این پکیج‌ها معمولاً شامل چندین مدل دستگاه و تجهیزات هستند که امکان انتخاب بر اساس نیاز و بودجه مشتری را فراهم می‌کنند.

نتیجه گیری

امروزه کسب و کار قالیشویی یکی از نیازهای ضروری جامعه به ویژه در شهرهای بزرگ است. هر کارگاه قالیشویی برای آن که بتواند خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد، باید تجهیزات مناسب و باکیفیتی داشته باشد. خرید تجهیزات قالیشویی به صورت نقدی و یک جا برای برخی از مشتریان میسر نیست. به همین دلیل گروه صنعتی اسمیاکو تصمیم گرفته است شرایط فروش اقساطی تجهیزات قالیشویی را در قالب سه پکیج با شرایط متفاوت برای مشتریان گرامی خود فراهم کند.

در هر یک از این پکیج‌ها، شرایط و تجهیزات متفاوتی عرضه شده‌اند که مشتریان گرامی می‌توانند با توجه به شرایط و نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب کنند. در این پکیج‌ها تلاش کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد شرایط و راحتی مشتریان خود را در نظر بگیریم و پکیج‌هایی عرضه کنیم که به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. سؤالات و ابهام‌های خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً برای تماس کلیک کنید